Έρευνες αγοράς και συμπεριφοράς καταναλωτών χρησιμοποιώντας τις τελευταίες διαθέσιμες τεχνολογίες στο νευρομάρκετινγκ.
Πού τις πραγματοποιούμε;
Στον τόπο όπου παράγεται η εμπειρία του πελάτη και η επαφή του με την μάρκα.
·Σε ελεγχόμενους χώρους και σε καλά διαμορφωμένα περιβάλλοντα.
·Στα σημεία πώλησης και σε πραγματικούς χώρους αγοράς.
·Τουριστικά περιβάλλοντα (μουσεία, φυσικοί χώροι, ανοιχτά εμπορικά κέντρα κ.λπ.)
·Παραστάσεις.
·Εκδηλώσεις και αθλητικές δραστηριότητες.
Ό,τι μπορεί να δει, να ακούσει και να νιώσει κανείς μέσω μιας οθόνης, μπορεί να μετρηθεί με συσκευές εφαρμοσμένου νευρομάρκετινγκ.
Να εντοπίσουμε, να συγκρίνουμε και να μετρήσουμε την αποτελεσματικότητα οποιουδήποτε μέσου μπορεί να εμφανιστεί σε μια οθόνη, για να βελτιώσουμε τα αποτελέσματα και να βελτιστοποιήσουμε τους πόρους.
·Δυναμική μέτρηση ιστοσελίδων
·Γραφικά μέσα και έγγραφα κάθε είδους
·Συσκευασία
·Μάρκα
·Βιντεοπαιχνίδια
·Ταινίες και ντοκιμαντέρ